SERVICETEKNIKER

Vi søger en tekniker, der tænker og agerer ligesom os. Vores leveregler er:

  • Kunderne kan altid regne med os
  • Vi gør mere end der forventes
  • Vi har styr på vores shit
  • Det skal være sjovt

Hvem er team PMH

Vi er et solidt lille team af stærke personligheder, som værdsætter hinandens forskelligheder, og ved at netop det er vores styrke. Derfor har vi også en udstrakt vilje til at hjælpe hinanden og spille hinanden endnu stærkere. Vi forhandler og servicerer storformat maskiner og færdiggørelsesudstyr af mærkerne: Fotoba, Aristo, Matic og PlastGrommet. Og så laver vi en masse andre spændende projekter, som vi med glæde vil inddrage dig i, hvis du har lyst. Vi har base i Ringsted og servicerer kunder i det meste af Norden og enkelte lande i Europa.

Jobbet er perfekt til dig som

  • Fungerer godt i et dynamisk miljø, og som trives med kontakt til både kunder, leverandører og kolleger.
  • Har lyst til at rejse og trives med fleksible arbejdsdage.
  • Har praktisk erfaring fra elektronikkens eller me­kanikkens verden – måske som elektronikfag­tekniker, elektriker, mekaniker, ma­skinmester el.lign.
  • Kan sætte dig i kundens sted og trives med at lære kunden at betjene system/software og maskine.
  • Altid færdiggører dine opgaver, og tester at alt virker som det skal, så kunden er glad og tilfreds.
  • Ved at teknisk support ikke bare er at fikse problemet, men en mulighed for at styrke relationer.
  • Har lyst til en varieret og ansvarsfuld stilling, som du i høj grad skaber selv, og til at præge og udvikle os som team og forretning.
  • Kommunikerer problemfrit på Engelsk i skrift og tale, og har en god almen nordisk sprogforståelse.
  • Nyder at lære nyt og gerne tager initiativ til forbedringer af systemer og processer.
  • Benytter MS Office365 rutinemæssigt og har erfaring med ERP-systemer. Du ser digitalisering som en nødvendighed og det er naturligt for dig at arbejde med IT-værktøjer.

Dine opgaver

Dit job vil bestå af service og installation af ma­skiner, træning i brugen, og teknisk support on-site og remote (efter oplæring). Der vil være rejser til Sverige, Norge og enkelte lande i Europa (ca. 50 dage årligt). Dine opgaver er:

  • Pre-site, koordinering, installation af maskiner og opsætning af software.
  • Instruktion og undervisning af kunder efter installation.
  • Teknisk kundesupport – remote eller on site.
  • Servicebesøg – reparation og vedligehold.
  • Opfølgning på kunder samt afdækning af yderligere træningsbehov.
  • Udarbejdelse, opdatering og vedligeholdelse af dokumentation.
  • Optimering af processerne i og omkring dit job.

Systemer i din arbejdsdag

De vigtigste: MS Office365
Dem du bliver lært op i: Internt servicesystem (ERP), Caldera RIP, Aristo CutterControl.
De andre: EngView, Flexi­Sign, Adobe-pakken, CAD eller andre designsoftware.

Du bliver en del af en virksomhed

  • Hvor inddragelse, indflydelse og medansvar er en del af DNA’et.
  • Som har stort fokus på udvikling, nytænkning og bæredygtig omstilling.
  • Som tilbyder frihed til at planlægge egen arbejdsdag.
  • Med fællesskab og sammenhold - og en uhøjtidelig omgangsform.
  • Hvor sociale arrangementer er talrige, sjove og ofte også lærerige.
  • Med en attraktiv lønpakke, pension, sundhedsforsikring, bil efter aftale – og hvad du ellers kan forhandle dig til….

Ansøgningsfrist

Vi ansætter så snart vi har fundet det rigtige match. Send derfor gerne din ansøgning hurtigst muligt, og senest d. 31/5-2021.

Spørgsmål

Evt. spørgsmål vedrørende stillingen kan rettes til Jakob Skov på tlf. 27 52 86 57 eller [email protected]

Ansøgning

Du bedes sende din ansøgning mærket ”Servicetekniker” med relevante bilag til Tine Vallentin på mail: [email protected]

HENT STILLINGSOPSLAG HER SOM PDF